FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawne przez naszych klientów pytania
Proces i wysyłka
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to od 10 do 14 dni roboczych
Nie mogę znaleźć swojej części. Czy to znaczy, że jest nie dostępna?
Jeśli nie możesz znaleźć swojej części, skontaktuj się z nami tutaj, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci potrzebny element.
Czy zamontujecie część do mojego auta?
Obecnie nie oferujemy montażu, jednak wysyłane przez nas części są zazwyczaj stosunkowo łatwe do zamontowania. Czas montażu będzie wynosił od kilku minut do półtorej godziny, w zależnośći od części i pojazdu.
Czy mogę osobiście odebrać zamówioną część?
Tak. Odbioru osobistego można dokonać w Siedlcach przy ul. Starowiejskiej 232/234. Pamiętaj aby przy złożeniu zamówienia zaznaczyć "odbiór osobisty" jako formę dostawy. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko część będzie gotowa do odbioru.
Gdzie mieści się wasza firma?
Adres naszej firmy to 08-110 Siedlce, Starowiejska 232/234
Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyślecie mi ją wraz z przesyłką?
Tak. Wystarczy, że zaznaczysz w formularzu zamówienia opcję "Chcę fakturę VAT" oraz podasz dane do faktury. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej (PDF) jak również w formie papierowej razem z listem przewozowym.
Czy mogę zapłacić kartą?
Oczywiście! Możesz zapłacić kartą za pomocą PayU, które jest jednocześnie najwygodniejszą formą płatności.
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy w naszym sklepie internetowym możesz zapłacić: Za pomocą wygodnych płatności PayU - szybkiego przelewu internetowego, płatności kartą oraz BLIK
Płatność za pobraniem. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.
Nie mogłam/em odebrać paczki gdy był u mnie kurier. Co zrobić?
Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych. Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach. Gdy jednak nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo info@wkolor.pl lub telefonicznie 605 390 966
Jakość
Jaka jest jakość elementów blacharskich, które sprzedajecie?
Nasze części są zamiennikami najwyższej jakości co oznacza, że wyglądają i pasują tak jak oryginalne części.
Jaka jest jakość położonego lakieru?
Nasza usługa lakiernicza wykonywana jest na poziomie serwisowym przy użyciu najwyższej jakości niemieckich materiałów lakierniczych MIPA® oraz najlepszego sprzętu lakierniczego 3M®, SATA®. Nasi doświadczeni lakiernicy pracują w profesjonalnych warunkach, gdzie czystość i sterylność to podstawa.
W jaki sposób jest polakierowany element?
Element jest fabrycznie nowy, zabezpieczony powłoką antykorozyjną i świeżo polakierowany.
Co jeśli część nie będzie pasowała?
Jeśli część nie pasuje, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy i zapłacimy za koszty wysłki w obie strony, jednak sytuacja ta zdarza się wyjątkowo rzadko i występuje rzadziej niż 1% przypadków.
Co jeśli odcień koloru nie będzie pasował?
Nie ma czegoś takiego jak "idealne" dopasowanie lakieru, którego fabryka użyła do pomalowania pojazdu, ale to nie znaczy, że nie możemy być wyjątkowo blisko. Jeśli występuje problem z dopasowaniem kolorów, prosimy naszych klientów o przesłanie nam zdjęć na info@wkolor.pl, a my zwrócimy pieniądze lub wyślemy inną część. Z doświadczenia wiemy, że dzieje się to niezwykle rzadko.
Zwrot
Wszystkie części karoserii, które dla Państwa wykonujemy (poddajemy procesowi lakierniczemu zarówno do kodu lakieru jak również do dostarczonego elementu z nadwozia) są realizowane jako zamówienie specjalne, wytworzone pod Państwa preferencje. Zgodnie z polskim prawem produkty takie nie podlegają zwrotowi.
Reklamacja
Oczywiście istnieje możliwość reklamacji.
Wyślij zdjęcia wadliwego lub niezgodnego produktu w wiadomości mailowej na adres info@wkolor.pl wraz z opisem wady i numerem zamówienia. Jeśli nie znasz numeru zamówienia, napisz numer telefonu podany podczas składania zamówienia.
W przypadku uszkodzenia przesyłki niezbędny będzie protokół szkody sporządzony z kurierem przy odbiorze przesyłki.
Wszelkie niedogodności staramy się wyjaśniać polubownie.